Daldélután Kolonits Klárával
A Daldélután-sorozat első fejezete Kolonits Klára által énekelt Rachmaninov-dalcsokor, mely kiegészül Gardenö Klaudia bábrendező szakos hallgató Vocalise című, szöveg nélküli dalra készített performanszával. több...
A Daldélután-sorozat első fejezete Kolonits Klára által énekelt Rachmaninov-dalcsokor, mely kiegészül Gardenö Klaudia bábrendező szakos hallgató Vocalise című, szöveg nélküli dalra készített performanszával. több...
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2020. október 22. csütörtök, 16:00
A romantikus dal műfajának szerelmesei közül bizonyára sokan emlékeznek a Dalszínház utcai dalestek sorozataira, amelyeket az Operaház Székely Bertalan-termében rendeztünk az Ybl-palota bezárásáig. Ha újranyitjuk majd, a dalok egy vadonatúj homlokzati térbe kerülnek, a Medgyasszay terembe, addig azonban az Eiffel Műhelyház Fricsay-stúdiója, nagyobb érdeklődés esetén Bánffy-terme ad helyet a minden énekes számára hangi, ízlésbéli és memóriakihívást is jelentő dalprogramoknak. A minden hónap egy vasárnap délutánján sorra kerülő koncertekről hangfelvétel készül, amelyet az OpeRádióban podcastként adunk le.
Műsorvezető: Gyüdi Melitta
Minden idők egyik legkedveltebb romantikus története, az ikonikus film sikeréhez méltó, musicalként születik újjá a Madách Színház színpadán.
Kukorica Jancsi és Iluska megindító szerelmi története, a csodás, magyar népmesei motívumokban bővelkedő daljáték, mely híven követi az eredeti művet - és amely több mint száz éve visszatérő sikerdarabja a hazai és határon túli színpadoknak -, negyven év után ismét látható lesz a Budapesti Operettszínházban.
Antony Jay és Jonathan Lynn politikai komédiája, amelynek az eredetét jelentő tévésorozat a BBC műsorán aratott világsikert, a hatalom sajátos kulisszái mögé enged betekintést.
Hogyan kérhetjük számon a Blaha aluljáróban pókember önzetlenségét, vagy egy szamuráj erkölcsi kódexét? Pest vármegyén Völgyzugoly szokásait? Ismerős a helyzet…
François Leleux a világ egyik legjobb oboaművésze, egyszersmind kiváló karmester. A Nemzeti Filharmonikus Zenekarhoz az utóbbi években úgyszólván „hazajár”: koncertjei…
Számít-e a múzsa csókja, és egyáltalán mi az? Honnan és hogyan jön a zene, a szöveg, és minden, amit nem…
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!