Baráti Kristóf, Gustav Rivinius és Gulyás Márta - Brahms-est
Három kiváló muzsikus találkozása, akik számára a kamarazene művészetük szerves részét képezi. több...
Három kiváló muzsikus találkozása, akik számára a kamarazene művészetük szerves részét képezi. több...
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2019. szeptember 28. szombat, 19:30
A Liszt-, Bartók–Pásztory- és Kossuth-díjas magyar hegedűművész, Baráti Kristóf a Kaposvári Nemzetközi Kamarazenei Fesztivál (Kaposfest) egyik művészeti vezetőjeként, Gustav Rivinius német csellista négy kamarazenei formáció alapítójaként és további kamaraegyüttesek résztvevőjeként, a szintén Liszt-díjas Gulyás Márta zongoraművész pedig a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem Kamarazene Tanszékének tanáraként és éveken át tanszékvezetőjeként, valamint a Madridi Királyi Zeneakadémia kamarazene-professzoraként tette le névjegyét ezen a téren. A koncerten három mű szólal meg Brahms alkotásai közül. Annak a szerzőnek a kompozícióit hallhatjuk tehát, aki Schumann halálát követően újjáélesztette a kamarazene műfaját – szembemenve a haladó osztrák-német kortársakkal, akik a tradicionális formákkal kevésbé törődtek.
Brahms: 1. (G-dúr) hegedű-zongora szonáta, op. 78
Brahms: 2. (F-dúr) cselló-zongora szonáta, op. 99
SZÜNET
Brahms: 2. (C-dúr) zongoratrió, op. 87
Baráti Kristóf (hegedű), Gustav Rivinius (cselló), Gulyás Márta (zongora)
Előfordul: hulla, és annak fagyasztása, csontok, hányás, köpés, meztelenség, verekedés, felnőttfilm-részlet, kitört ujjak, kábítószer fogyasztása és terjesztése, méregkeverés, zászlóégetés (ja ez nem), egyszer elhangzik az a szó, hogy 'zsidó', egyszer az, hogy 'cigány'. Lesz füst, stroboszkóp, hangos zene, riasztó hangeffektek, zaj, káosz, kosz és több liter művér.
François Leleux a világ egyik legjobb oboaművésze, egyszersmind kiváló karmester. A Nemzeti Filharmonikus Zenekarhoz az utóbbi években úgyszólván „hazajár”: koncertjei rendre lelkes sikert aratnak és visszahívást eredményeznek. Pályája igen korán kezdődött: már tizennyolc esztendősen a Párizsi Opera első oboása volt, később a Bajor Rádió Szimfonikus Zenekara és az Európai Kamarazenekar szólistájaként is muzsikált.
..Némi EU-s támogatosítás, színház a záhníszben. Görbetükörerdő, disznógömb, telefonfül. Pár művészi vénával megáldott vendégmunkás, plusz egy talicska aprómajom. Vagyis lidérc.…
Glattauer vígjátéka nagy emberismerettel és virtuozitással sodorja nézőjét a hősökkel együtt a jövő meglepetései felé...
„Hegedűs a háztetőn… valahol mind azok vagyunk. Megpróbálunk egy letisztult dallamot kicsalni, miközben egyensúlyozunk, hogy ne szegjük nyakunkat. Nem könnyű!”
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!