Dimitri de Perrot (CH): Myousic
A hang narratív erejét vizsgáló Dimitri De Perrot nemzetközileg elismert svájci zenész és rendező. több...
A hang narratív erejét vizsgáló Dimitri De Perrot nemzetközileg elismert svájci zenész és rendező. több...
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2019. október 12. szombat, 20:00
Eljön az a pillanat minden koncerten, amikor már töksötét van, még semmit se hallani; de mi már tudjuk, hogy elkezdődött, de nem zenélnek, és érezni lehet a teret a csendben.
Ennek a várakozással teli pillanatnak a feszültségét használja ki De Perrot. Számtalan estét töltött a színpadon szemben a nézőkkel. Rengetegszer tapasztalta meg azt a mámoros, néha gyötrelmes érzést, ahogy a közönséggel kapcsolatba lép. A reflektoroktól alig látni őket, de annál inkább hallani, érezni. Ezekből indul ki a produkció: a csendes figyelemből, a suttogva beszélgető szomszédokból, a beszűrődő zajokból, a visszhangokból. Mi vagyunk a zenekar és a közönség egyben. De Perrot beül egy székre és megkeresi, ki csinálja itt a zenét. Játékosan és érzékenyen, viccesen, de okosan kifésüli a nézők és az előadás viszonyát: az elvárásokat, az ígéreteket és a csalódásokat.
A hang narratív erejét vizsgáló Dimitri De Perrot nemzetközileg elismert svájci zenész és rendező. Martin Zimmermann barátjával és Gregor Meztgerrel együtt már háromszor járt nálunk cirkuszi produkciókkal: Gopf (2003), 2005 Hoi (2005) és Gaff Aff (2009). Most azonban Julian Sartorius jazz dobossal érkezik, aki gyakran maga készíti a felszerelését, mellyel az ütőshangszerek határait kutatja. Meg azt, hogy hova tűnik a hang, ha már nem hallani?
Moliére komédiázik. Kifiguráz bennünket. Félelmeinket, öncsalásainkat, kicsinyességünket. Ez utolsó színdarabja. 1673. február 17-én a Képzelt beteg előadása közben a címszerepet alakító Molière a színpadon rosszul lesz, és még aznap meghal.
Evita egy fogalom. Evita a nő - kultikus imádat és totális elutasítás között. Evita a megértett és eltaszított. Evita az imádott és az üldözött. Evita az ember.
Izgalmas arra gondolni, hogy noha Richard Wagner életművének túlnyomó részét operái és zenedrámái alkotják, s ezekben a szerepek alakítói, az énekesek nyújtanak kivételes teljesítményt a világ nagy színpadain, e művek önállóan is megszólaltatható, legnépszerűbb részletei mégis a zenekari számok.
Megújult műsorral, új fellépőkkel térnek vissza az Illúzió Mesterei Sopronba!
A Vízkereszt viharos tengerrel, hajótöréssel, gyásszal kezdődik, és három házassággal ér véget. A kettő között viharos szerelmek ütköznek, egy részük…
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!